Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(7)
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Caban Wiesław
(1)
Caban Wiesław (1946- )
(1)
Chmielnicki Paweł
(1)
Detka Janusz
(1)
Detka Janusz (1958- )
(1)
Dróżka Wanda (1953- )
(1)
Dybała Anna (ekonomia)
(1)
Dzieniakowska Jolanta
(1)
Kiniorska Iwona
(1)
Kossecki Paweł (1976- )
(1)
Markowski Mieczysław Bolesław (1936- )
(1)
Markowski Mieczysława B
(1)
Okła Grażyna
(1)
Pastuszka Stefan Józef (1941- )
(1)
Pałka-Łebek Ewa
(1)
Przeniosło Marek (1962- )
(1)
Wójcik Mirosław (1960- )
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Administracja
(2)
Agroturystyka
(1)
Aktorzy polscy
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Historia
(1)
Nauczyciele
(1)
Obszary wiejskie
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje wirtualne
(1)
Pisarze polscy
(1)
Polska Komisja Likwidacyjna
(1)
Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie
(1)
Potencjał turystyczny
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teatr polski
(1)
Turystyka
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego (Kielce)
(1)
Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce)
(1)
Wartość
(1)
Wsie
(1)
Wysocka, Stanisława (1877-1941)
(1)
Zegadłowicz, Emil (1888-1941)
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Listy polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 13581 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 108496 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN III 14116 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 14392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 13486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strukturę książki wyznaczają trzy punkty widzenia: inwestora, przedsiębiorstwa oraz nabywcy. INWESTOR. Po krachu giełdowym w 2000 roku gracze znacznie uważniej zaczęli analizować fundamenty spółek działających na rynku internetowym. W książce przybliżono problemy związane z oceną wartości wirtualnego przedsiębiorstwa, które może przynosić inwestorom realne zyski, ale i równie realne straty.PRZEDSIĘBIORSTWO. Z perspektywy firmy omówiono wybrane aspekty kształtowania strategii działania na wirtualnym rynku – problemy, które rodzi Internet jako kanał dystrybucji, kierunki budowy marki na wirtualnym rynku, możliwości zastosowania Internetu w pozyskiwaniu informacji rynkowych i marketingowych. Istotną część publikacji stanowi również analiza czynników budowy zaufania nabywców do handlu internetowego – zarówno prawnych, jak i tych związanych działaniami dostawców.KLIENT. Internet przeobraził nasze życie, stwarzając nowe możliwości pracy, robienia zakupów, spędzania wolnego czasu czy komunikacji. W książce zaakcentowano zagadnienia związane z zachowaniami internautów, leżące na styku oddziaływania: internauta (społeczność) – przedsiębiorstwo (dostawca). Omówiono trendy konsumenckie, rolę Internetu w procesie podejmowania decyzji zakupu, sposób funkcjonowania społeczności wirtualnych oddziałujących na przedsiębiorstwo.W rozdziale pierwszym Czytelnik znajdzie omówienie struktury rynku wirtualnego oraz podstawowych zasad rządzących budowaniem wartości w spółkach internetowych. Rozdział ten rozpoczęto od prezentacji podmiotów, które funkcjonując w przestrzeni Internetu i przyjmując określone modele działania, determinują ruch i relacje wirtualnego świata. Wskazując na czynniki określające wartość przedsiębiorstw nowych technologii, akcentowano znaczenie pozyskania i utrzymania bazy lojalnych klientów. Na obecnym rynku, gdzie kolejni konkurenci odlegli są od siebie „o jedno kliknięcie”, to właśnie baza lojalnych klientów staje się dla wielu przedsiębiorstw aktywem firmy. Rozdział drugi zawiera omówienie zachowań nabywców. Coraz większa grupa klientów wybiera zakupy u dostawców internetowych, przed ekranem własnego komputera. W rozdziale tym wskazano na trendy zachowań konsumenckich, ulegające stałym przeobrażeniom pod wpływem technologii informatycznych. Osią kolejnych trzech rozdziałów książki jest działalność dostawców na rynku internetowym, oferujących zarówno dobra o charakterze materialnym, jak i produkty informacyjne, których dystrybucja w całości przebiega w sieci. W rozdziale trzecim zaprezentowano, na tle charakterystyki dostawców, naturę procesu transakcji rynku internetowego. Rozważania w rozdziale czwartym i piątym dotyczą zagadnień związanych z kształtowaniem marki dostawcy na rynku internetowym. Rozdział czwarty obejmuje analizę narzędzi marketingowych, które umiejętnie wykorzystywane przez dostawców mogą stać się narzędziami budowy trwałych relacji z klientami. W rozdziale piątym akcentujemy budowę zaufania do marki dostawcy, jako wymiaru zwiększającego lojalność i powtarzalność zakupów przez nabywców. Książka adresowana jest do wszystkich, którzy lepiej chcieliby poznać wirtualny świat w różnych wymiarach – pracy, edukacji, zakupów, ale również prowadzenia biznesu. Przydatne informacje znajdą w niej studenci różnych kierunków (ekonomii, zarządzania, socjologii).
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 12413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 14253 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 12374 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej